reklama

Myšlienka, nechce sa mi dávať ťa na papier...

Dnes som na maličkú chvíľku opäť cítila pocit dokonalého šťastia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Venčila som bieleho Black-a a prišlo to. Samozrejme s hlasnou hudbou, vďaka ktorej ohluchnem, v sluchadlách, v ušiach... Oskar mi svietil do duše a moje myšlienky sa rozbehli k tebe...

Kúpila som si ho predsa. Áno viem, že mi bude vlastne na nič... Mikulášky "kostýmik" :) Nie taký s bruchom a dlho bielou bradou. Ale taký akurát. Cez ktorý je vidieť až... Do srdca.... Obliekla som si ho aj s podväzkovým pásom tety mikulášovej a moje myšlienky zablúdili k tebe...

Včera sme mali filmový večer. Bola som tam sama. Bez teba... Ja viem... Chcela som sa túliť a provokovať ťa, hnevať. A odísť s tebou domov, do nášho sveta...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo na tom, že si tak trošku vymyslený? Alebo vymyslená?

Ešte nie... Ešte nie som pripravená, aby si bol ozajstný. Ešte nemám silu na zlé nálady a žehlenie ponožiek a košieľ a trenírok. Ešte bez teba viem zaspať... Ešte som šťastná, že mi cez žalúdok ide jedlo bez tvojej lásky. Prepáč mi..

Zase tu budem pre teba... Raz...

A potom si ťa v piatok v ponorke vymyslým s modrými očami a uhrančivým pohľadom a neuveriteľnou chuťou nemotorne tancovať... A potom budem pripravená odovzdať sa. Tebe...

Len sa, prosím, ďaľší muž v mojom živote nevolaj na M...

Jana Bošelová

Jana Bošelová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mne hovorí o mne, tak aby som vyzerala ako skromná, krásna a nadaná... :) Zoznam autorových rubrík:  cestovateľskáSúkromnejšiefilmy....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu