reklama

Desať na začiatok stačí

Mám vypísať plusy a mínusy, tak nak sa ti lúbia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mám napísať niekoľko vecí, ktoré na tebe nenávidím. Desať je vraj na začiatok viac ako dosť.

1. Nenávidím, že sa v tebe nevyznám.

2. Nenávidím, že si nepamätáš, čo mi hovoríš.

3. Nenávidím, že mi hovoríš svoje tajomstvá.

4. Nenávidím, že sa o seba nestaráš.

5. Nenávidím, že sa bojíš ma ľúbiť.

6.Nenávidím, že sa vždy zbalíš a odchádzaš za šesť minút.

7. Nenávidím, keď sa vraciaš do reality.

8.Nenávidím, že si sebecký kokot.

9. Nenávidím tvoje dlhé vlasy.

10. Nenávidím, že aj keby si zabil človeka, tak pre mňa zostaneš stále milovaný...

Jana Bošelová

Jana Bošelová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mne hovorí o mne, tak aby som vyzerala ako skromná, krásna a nadaná... :) Zoznam autorových rubrík:  cestovateľskáSúkromnejšiefilmy....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu