reklama

Čítaj, čítaj pozorne

Nejaký múdry človek povedal, že veci, ktoré považujeme za klišé sa nimi nestali len tak... Cez noc...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcela som písať o jeho krásnych očiach, o posteľových veciach, o našich výletoch...Ale... Načo...

Každý pár má fotky, hory, lúky, spoločné miesta... Ja mám jeho a on má mňa.

Máme mlčanie. Máme krik.Hádky, nedorozumenia, slzy, zlosť. Máme množstvo cudzích zazerajúcich očí. Máme 4 vlastné plné lásky. 4 krásne slepé oči.

Máme aj ružové okuliare. Očakávania do buducnosti. Nemáme mená pre deti. On chce anglické. Ja nie.

Máme spoločné a rozdielne návyky, zlozvyky, trápenia, sny, myslenie, cítenie.

Ja mám jeho a on má mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A máme rodinu. Moju aj jeho. Moju veľkú a jeho dôležitú trojicu.

Máme talianske manželstvo. Ale málo riadu a moje nešikovné ruky, tak si celkom nemôžeme dovoliť ho rozbíjať.

Sme spolu 24 hodín denne a aj tak ho mám nedostatok. Najmä v dni, keď pálime drevo a ja sa ho dotknem až večer. Pri čaji, keď mi masíruje nohy a rozplýva sa nad množstvom urobenej práce.

Je workoholik. Ale môj...

Nemáme ľahký spoločný život. My máme krásny spoločný život.

Nemžijem idylku z predmestia. Žijem. Na vlne. Raz som vysoko, raz veľmi nízko. Takmer nikdy v pokoji. Plačem, kričím, smejem sa ako hrkalka. Nikdy pred ním som sa tak nesmiala. Ako hrkalka...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A jemu sa to páči.

Mám strach a žiarlim a zlostím sa. Mám každý deň plný miliónom emócií.

Pragmaticky neviem, čo bude zajtra. Možno sa naše cesty rozídu. A možno bude otcom mojich dvoch synov a dcéry...

Ale ja viem jedno, že ho budem vždy milovať. Nie istým spôsobom, ale vrúcne.

Za všetko, čo mi dal. Za všetky dvere, ktoré mi otvoril. Za každý bozk, každé ďakujem, a každé milujem ťa...

Nie som rozprávková princezná a on nie je princ. Ale...

Vďaka nemu som úplná

Jana Bošelová

Jana Bošelová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mne hovorí o mne, tak aby som vyzerala ako skromná, krásna a nadaná... :) Zoznam autorových rubrík:  cestovateľskáSúkromnejšiefilmy....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu