reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Bošelová

Jana Bošelová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mne hovorí o mne, tak aby som vyzerala ako skromná, krásna a nadaná... :) Zoznam autorových rubrík:  cestovateľskáSúkromnejšiefilmy....SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Exactly role models

Jana Bošelová

Exactly role models

Moje pozitívne myslenie kdesi zaostáva a ja som opäť na križovatke.

  • 11. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 339x
  • 2
Nearly my own secret

Jana Bošelová

Nearly my own secret

Slovenskom teraz zúri šialená výchrica, ktorá sa volá The secret alebo správne po našom To tajomstvo.

  • 29. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 2
Podľa pravidiel ženy

Jana Bošelová

Podľa pravidiel ženy

Na pokarčovanie....

  • 25. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 0
Vkladám kapitál...:)

Jana Bošelová

Vkladám kapitál...:)

Už veľmi dlho hľadám niekoho, kto mi povie: ,,Urob toto a urob to takto, potom všetko dopadne najlepšie pre všetkých zúčastnených... a on nie a nie prísť...tak som si život zariadila po svojom...

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 315x
  • 1
Zlatko, naša láska je mŕtva

Jana Bošelová

Zlatko, naša láska je mŕtva

Je zvláštne, že smrad rozkladajúcej sa lásky cítia najskôr všetci tí, ktorých sa to netýka...

  • 29. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 0
reklama
Kratučká básnička o dievčatku z dediny

Jana Bošelová

Kratučká básnička o dievčatku z dediny

Hádžem očkom po inom...

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 583x
  • 3
PF 2009 Včasné varovanie

Jana Bošelová

PF 2009 Včasné varovanie

Všetkým, ktorí mi do roku 2008 priali všetko najlepšie odkazujem:

  • 25. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 569x
  • 0
Myšlienka, nechce sa mi dávať ťa na papier...

Jana Bošelová

Myšlienka, nechce sa mi dávať ťa na papier...

Dnes som na maličkú chvíľku opäť cítila pocit dokonalého šťastia.

  • 16. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 294x
  • 0
Mladí nepochopení a bohužiaľ zatiaľ nažive

Jana Bošelová

Mladí nepochopení a bohužiaľ zatiaľ nažive

Ešte včera by som si povedala: ,,Hlúposť, Jana, nevymýšľaj sci-fi, venuj sa poriadnej robote... A dnes sa mi to podarilo...

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 408x
  • 3
stalo sa

Jana Bošelová

stalo sa

Stalo sa mi to celkom náhodou. Ráno som bola starému otcovi zapaliť sviečku na hrobe... Vyšla mi slza a ja som sa jej zasmiala, že je aj po pol roku rovnako boľavá...

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 365x
  • 2
reklama
Malé tajomstvo

Jana Bošelová

Malé tajomstvo

Kde si, že mi nepíšeš?Kto si, že si dovoľuješ odolávať mi? Aj tak ťa dostanem.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 332x
  • 0
Dve mamy alebo dvaja otcovia...

Jana Bošelová

Dve mamy alebo dvaja otcovia...

Dnes som si prečítala jeden článok blogera, tak mi nedalo naň nereagovať... Podľa mňa je totiž pomerov otcov a mám v láske nepodstatný...

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 708x
  • 24
Ružová

Jana Bošelová

Ružová

Patrím k tým jedincom, ktorým rodičia kdesi v puberte zabudli povedať: Dieťa, sex je len sex.

  • 13. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 392x
  • 0
Pozitívne myslenie

Jana Bošelová

Pozitívne myslenie

prosím

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 0
ako

Jana Bošelová

ako

kde máme hranice?

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 453x
  • 0
reklama
Lúčenie nad ránom

Jana Bošelová

Lúčenie nad ránom

takto si vypĺňam dni doma...písaním...

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 690x
  • 0
doma s angínou

Jana Bošelová

doma s angínou

samá nuda a sama doma...

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 347x
  • 0
báseň

Jana Bošelová

báseň

náš svet...

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 366x
  • 0
zážitok

Jana Bošelová

zážitok

Dovolenka v grécku. Nebolo to nič moc, ale ten nočný život stál za to

  • 24. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 698x
  • 0
hádka

Jana Bošelová

hádka

trosku zo školskej práce

  • 24. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu